پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۰

برگزاری مراسم صبحگاهی چهارشنبه‌های امام رضایی با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام در اراک

مراسم صبحگاهی چهارشنبه‌های امام رضایی این هفته به یاد شهدای گرانقدر کرمان و شهدای عملیات کربلای ۵ در حسینیه امام رضا (ع) اراک برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از استان مرکزی، این مراسم که صبح امروز ۲۰ دی ماه برگزار شد، در ابتدای مراسم خادمیاران و یاوران رضوی در حسینیه امام رضا (ع) (واقع در طبقه زیرین دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی) به نیابت از شهدای حادثه تروریستی کرمان و شهدای عملیات کربلای ۵ به ویژه شهید علیرضا خرمی در کرسی تلاوت رضوی شرکت کردند و به قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و زیارت عاشورا پرداختند.

همچنین در آستانه ماه رجب و میلاد امام محمدباقر (ع) با ذکر مداحی به این امام همام توسل کردند.

در ادامه سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک با خاطره‌گویی از عملیات کربلای ۵، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات را زنده نگه داشت.

همچنین دکتر مهاجری از یاوران رضوی کانون سلامت مطالب آموزشی با موضوع بررسی باورهای غلط رایج در امور بهداشت و درمان به ویژه حوزه بهداشت دهان و دندان با بهره‌گیری از طب سنتی ارائه کرد و تصریح کرد که با بهره گیری از طب سنتی می‌توان نسلی سالم جهت قیام حضرت حجت (عج) مهیا کرد. این مراسم به همت هیئت خدام الرضا علیه السلام اراک و به میزبانی شهید علیرضا خرمی برگزار شد. در پایان حاضرین به صرف صبحانه، میهمان خان کریمانه اهل بیت (ع) بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی