پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران اعلام کرد:
۱۴۰۲-۱۰-۲۰

فعالیت ۱۶ هزار خادمیار رضوی با اولویت خدمت به محرومان در دیار علویان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران گفت: بیش از ۱۶ هزار خادمیار رضوی در استان با اولویت رسیدگی به محرومان در حال خدمت هستند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمداسماعیل امام‌زاده در آئین تودیع و معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی نوشهر که با حضور امام جمعه و جمعی از اعضای کانون خدمت رضوی مازندران و نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه مجموعه کانون‌های خدمت رضوی یک تشکل مردمی بر اساس رهنمودهای ولی امر مسلمین برای گسترش عنایات ثامن‌الحجج(ع) در جای جای کشور تشکیل شد، اظهار کرد: این تشکل گسترده‌ترین تشکیلات بر مبنای دین و فرهنگ اهل بیت(ع) است.
وی با‌ اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۶۶ هزار خادمیار به صورت افتخاری در کشور فعال هستند افزود: این خادمان با استفاده از ظرفیت خیرین محترم پای کار هستند و گاهی نیز تمام هزینه‌ها را خود خادمیاران پرداخت می‌کنند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران با بیان اینکه در استان ۱۶ هزار خادمیار فعال هستند یادآور شد: این کانون‌ها در ۲۴ محور فعالیت دارند و از این تعداد ۱۹ کانون به صورت تخصصی پای کار جامعه هدف هستند.
امام‌زاده از فعالیت‌های کانون‌ها به عنوان نهضت تهذیب نفس و جهش فرهنگی یاد کرد و گفت: نهضت خدمت مومنانه، میز خدمت توسط پزشکان متخصص افتخاری از جمله فعالیت‌های برجسته در استان است .
وی تصریح کرد: غرب استان نیازمند تقویت و بسط فعالیت کانون است و از آنجایی که فعالیت‌های کانون به صورت هوشمند در سامانه خادمیاری ثبت می‌شود در صورتی که هر شهرستان فعال نباشد این سامانه هشدار می‌دهد و ممکن است یک شهرستان غیر فعال شود.
قربانعلی مشایخ دبیر سابق کانون خدمت رضوی نوشهر نیز به بخشی از عملکرد این کانون از سال ۹۵ تا‌کنون اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این کانون ۲۲۸ عضو دارد و فعالیت‌هایی همچون تهیه بسته‌های معیشتی، جهیزیه، توزیع بسته‌های نان، ارائه تسهیلات و ویزیت رایگان داشته است.
گفتنی است، قربانعلی مشایخ از سال ۹۵ مسئولیت این کانون را در نوشهر عهده‌دار بود و بهزاد عسکری به عنوان دبیر جدید کانون خدمت رضوی نوشهر معارفه شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی