پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تجلیل از جوانترین مادران:
۱۴۰۲-۱۰-۲۰

خادمیاران آران و بیدگلی «شکوه مادری، نسل رضوی» را جشن گرفتند

خادمیاران آران و بیدگلی بزم شور و شعور «شکوه مادری نسل رضوی» را به جشن نشستند.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از اصفهان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در حاشیه همایش «شکوه مادری، نسل رضوی» گفت: این همایش در راستای اجرای طرح ملی شکوه مادری که هر ساله در ایام میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود اجرا شد.
عباس آذرباد با اشاره به اینکه در این طرح ملی از مادران دارای بیش از سه فرزند و همچنان در سنین باروری شناسایی و تکریم می‌شود افزود: در همایش «شکوه مادری نسل رضوی» نیز زوج‌های جوان و مادران باردار بیش از سه فرزند حضور داشتند و آیین تجلیل از آنها برگزار شد.
در ادامه برگزاری این همایش کارگاه اخلاق در خانواده با سخنرانی دکتر محمد عقیقی روانشناس و مشاور خانواده برپا شد. مولودی خوانی و مدیحه سرایی در شأن و عظمت حضرت زهرا(س) و جایگاه والای زن، اهدای هدایای نقدی به ۶۰ زوج شرکت کننده‌ در همایش و ۱۵ مادر باردار دارای سه فرزند به ویژه جوان‌ترین مادران ۲۳ تا ۴۰ ساله منتخب و‌ نمونه طرح ملی شکوه مادری و دارای چهار تا ۶ فرزند و مراسم قرعه کشی سفر به مشهد مقدس برای سه زوج از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
همایش «شکوه مادری نسل رضوی» کانون بانوان و خانواده رضوی آران و بیدگل به همت کانون بانوان و‌ خانواده دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مدیران شهرستان در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی