پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۳

اعزام نخستین گروه خادمان همدان برای خدمت در چایخانه حرم رضوی

با اقدام مدیریت و معاونت فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان نخستین گروه خدمتگزاران رضوی همدان برای خدمت در چایخانه حضرت امام رضا(ع) اعزام شدند.

به گزارش آستان نیوز از استان همدان، محمد حیدری دلگرم مدیر کانون خدمت رضوی استان همدان از اعزام نخستین گروه خدمتگزاران رضوی همدان برای خدمت در چایخانه حضرت رضا(ع) در مشهد مقدس با اقدام مدیریت و معاونت فرهنگی کانون‌های خدمت رضوی در استان همدان خبر داد.
وی گفت: با پیگیری‌و تعاملات انجام شده با آستان قدس رضوی در مشهد نخستین گروه خدمتگزاران رضوی برای خدمت دو روزه در چایخانه حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در این طرح ۶۰ نفر از اعضای فعال در کانون‌های خدمت رضوی استان همدان اعزام شدند، گفت: گروه اول با مدیریت مجتبی زنهار مسئول گروه چایخانه حضرت رضا(ع) در استان از ۱۶ تا ۱۹ آذر ماه در چایخانه حضرت رضا (ع) به زائران حضرت خدمات‌رسانی کردند.
حیدری دلگرم افزود: این برنامه به صورت مستمر  هر دو ماه یکبار در دستور کار بوده و در ابتدا خدمتگزارانی که در حوزه خود فعال هستند را برای خدمت به زائرین حضرت رضا(ع) اعزام خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: در این طرح خدمتگزاران در روزهای پنجشنبه و جمعه در قالب دو گروه ۳۰ نفره از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح در دو شیفت ۳.۵ ساعته  مشغول خدمت در چایخانه حضرت رضا (ع) می‌شوند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی