پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۳

برگزاری اردوی‌های جهادی توسط خادمیاران در روستای قزاق استان گلستان

به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان گلستان اردوهای جهادی در روستای قزاق برپا و خدمات متنوعی ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز از گلستان، به همت کانون‌های خدمت رضوی استان گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد گروه‌های جهادی شورا و دهیار روستای قزاق محله نومل از شهرستان گرگان، اردوی جهادی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. 
در این اردوی جهادی و توسط کانون سلامت، بیش از 180 نفر از خدمات ویزیت رایگان پزشک عمومی، طب سنتی و غربالگری دیابت بهره‌مند شدند.
 همچنین کانون ورزشی با برگزاری مسابقه فوتبال، کانون کتاب و کتابخوانی با برپایی مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، اهداء کتاب و جوائز، کانون تبلیغ با برپایی نماز جماعت، سخنرانی و مداحی محفلی گرم و صمیمی را در این روستا برپا کردند.
خادمیاران رضوی کانون شهداء نیز به دیدار 2 خانواده شهید و جانباز رفتند و با اهدای هدایای متبرک آنان را تجلیل و تکریم کردند.
کانون حقوقی نیز به 15 نفر مشاوره حقوقی ارائه و کانون اشتغالزایی نیز برای رونق و راه‌اندازی کسب و کار به 8 نفر مشاوره دادند.
کانون بانوان و خانواده با ارائه مشاوره به خانواده‌ها و نوجوانان، کانون جهادی با ایزوگام سقف منزل یک خانواده محروم، کانون تعلیم و تربیت با برگزاری کلاس آموزش ریاضی، کانون هنر با آموزش خوشنویسی به60 نفر و کانون عمومی خدمات مختلف و متنوعی را ارائه کردند.
در ادامه خدمت‌رسانی‌ها کانون وقف نذر نیز با تهیه صبحانه و ناهار صلواتی و توزیع 100پرس غذا بین نیازمندان از آنان پذیرایی کردند. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی