پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۳

یازدهمین مراسم طرح ملی «سلام بر امام» در قم برگزار شد

یازدهمین مراسم طرح ملی «سلام برامام» به همت کانون تبلیغ دینی خادمیاری استان قم و شورای هیئات مذهبی، در مسجد امام محمدتقی علیه‌السلام برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، این مراسم چهارشنبه ۲۰ دی ماه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و سپس با قرائت زیارت امین الله و مداحی ادامه پیدا کرد. 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر تکیه‌ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم به تشریح فعالیت‌های خادمیاران رضوی پرداخت و گفت: در این کانون به نیابت از امام رضا(ع) در طرح‌های متنوع از مستمندان دستگیری می‌شود. 
 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی رمضان‌زاده در بیان ابعاد سیره امام علی بن موسی الرضا(ع) گفت: یکی از صفات بارز ایشان رئوف بودن است ما نیز باید احسان به دیگران را از این امام همام بیاموزیم. 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر قمی مسئول کانون تبلیغ دینی نیز در خصوص تکریم خانواده شهدا گفت: شهدا و خانواده آنها در نزد خدا و حضرت صاحب الزمان(عج) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و تکریم از خانواده‌ها آنان یک وظیفه است.
همچنین در یازدهمین طرح سلام بر امام ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید امین حسینی از طرف کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی و اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم، هدیه‌ای به پدر شهید حسینی تقدیم شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی