پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۳

صدا و سیمای استان چهار محال وبختیاری معطر به شمیم رضوی شد

خادمیاران خدمت رضوی ضمن دیدار با مدیر کل صدا وسیمای استان چهار محال و بختیاری در نشستی صمیمانه از مدیر کل صدا وسیما استان تقدیر کردند.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال وبختیاری، مدیرکانون‌های خدمت رضوی در این دیدار معنوی از تمامی کارکنان صدا سیمای استان که همکاری بسیار خوبی با این مدیریت در ترویج سیره معصومین(ع) به ویژه آقای مهربانی‌ها علی ابن موسی الرضا(ع) دارند قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت پناه گفت: در شرایطی که فرهنگ جامعه تحت هجوم سنگین رسانه‌های معاند قرار دارد، نقش رسانه‌ با توجه به برخورداری از حجم قابل توجه مخاطب  بسیار مهم و حساس است. 
وی تصریح کرد: در این خصوص ظرفیت 2000 نفری خادمیاران رضوی و کانون‌های فرهنگی مساجد استان در عرصه‌های مختلف تخصصی می‌تواند در زمینه تولید محتوا کمک موثری به این مجموعه داشته باشد .
مدیر کانون‌های خدمت رضوی افزود: کانون‌های خدمت رضوی و سازمان صدا و سیما در استان می‌توانند با ایجاد پیوندی یکپارچه و همبستگی در ارائه ایده‌های خلاقانه برای تولید محتوای رضوی و آثار هنری و رسانه‌ای در قالب‌های مختلف اقدام کنند.

تحول آفرینی در ترویج سیره رضوی 
سید محسن حسینی مدیر کل صدا و سیما استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مجموعه متبوع خود اظهار کرد: همکاری‌‌ کانون‌های خدمت رضوی در تولید محتوا و زیرساخت‌های فنی و حرفه‌‎ای در مرکز استان می‌تواند تحول خوبی در زمینه ترویج سیره رضوی در استان به نمایش بگذارد.
وی در خصوص تولید فیلم مستند «کبوتر حرم» با محوریت معرفی فعالیت و عملکرد کانون‌های خدمت رضوی در استان که تاکنون 30 قسمت آن که هر دو هفته یکبار از صدا و سیمای جهانین به نمایش گذاشته می‌شود گفت: این دستاورد می‌تواند باب جدیدی برای همکاری هرچه بیشتر صدا و سیما استان با آستان قدس رضوی ایجاد کند.
وی با قدردانی و تشکر از عواملی که در تهیه مستند کبوتر حرم نقش آفرینی داشتند گفت: صدا وسیما به دنبال رویکردهای جدید نوآورانه و خلاقانه در برنامه‌های معارفی و قرآنی است تا با پیوست رسانه و سیره رضوی اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
در این دیدار که 21 دی برگزار شد معاونین ستادی مدیریت کانون‌ها و معاونین صدا وسیما حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی