پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۳

رونمایی از انگشتر «حاج قاسم سلیمانی» در محفل چهارشنبه‌های امام رضایی بابل

در محفل چهارشنبه‌های امام رضایی خادمیاران و یاوران رضوی جوان و نوجوان شهرستان بابل هیئت قاسم بن الحسن(ع) انگشتر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چفیه مقام معظم رهبری رونمایی شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمود جعفرزاده مدیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل گفت: خادمیاران و یاوران رضوی جوان و نوجوان در هفتمین روز از حادثه جانکاه تروریستی کرمان با قلبی آکنده از غم بر سر قرار چهارشنبه‌های امام رضایی حضور یافتند تا با رونمایی از انگشتر گران‌بها و با ارزش خادم الرضا(ع) شهید حاج قاسم سلیمانی و چفیه مقام معظم رهبری التیامی بر داغ بر دل نشسته‌شان‌ باشد.
وی افزود: این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجيد عطر خدایی به خود گرفت، سپس راوی جلسه با سلام و صلوات به روح پاک و مطهر شهداء به بیان نکاتی پیرامون جهاد تبیین پرداخت.
وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند: «هیئت، کانون جهاد است جهاد در راه احیای مکتب اهل بیت و مکتب شهادت» تصریح کرد: حاج قاسم یک الگو تمام عیار است او در کار اخلاص داشت و به دنبال تظاهر و خودنمایی نبود؛ برای خدا کار می‌کرد و همین موجب شد تا حاج قاسم یک مکتب انسان ساز شود.
 در پایان پس از بیان خاطراتی از شهامت و مردانگی شهدا، با قرائت صلوات خاصه و مرثیه‌ای از رشادت‌های شهید سلیمانی و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم حاضرین در این محفل با شهدا تجدید عهد و پیمان بستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی