پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۳

اقدامی متفاوت از خادمیاران رضوی و خیرین استان مرکزی در پویش همدلی با غزه

خادمیاران رضوی و خیرین استان مرکزی با اهدای چندین قطعه طلا، پویش «قرار هشتم» را با پویش کشوری همدلی با غزه تلفیق کرده و به کمک مردم مظلوم غزه شتافتند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، محمد بخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی در این رابطه گفت: با اعلام پویش قرار هشتم در استان، خادمیاران رضوی و خیرین استان در کنار واریزی‌های نقدی، چندین قطعه طلا اعم از یک سرویس کامل طلا، یک جفت گوشواره، یک دستبند، یک انگشتر، یک گردنبند، یک زنجیر و یک پلاک طلا به نیت کمک به مردم مظلوم و بی پناه غزه به دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی اهدا کردند.
وی گفت: مبلغ این طلاها به ارزش بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب پویش همدلی با غزه به حساب مرکزی بنیاد کرامت رضوی منتقل شد تا مطابق با نیت بانیان خیر به عنوان هدیه امام رضا(ع) به مردم غزه اهدا شود.
 مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر و حسن اعتماد آنها به شبکه خادمیاری تصریح کرد: بدون شک دعای مردم شهید پرور استان در کنار کمک‌های نقدی و غیر نقدی، اقدامی کوچکی است که با نام سلطان سریر ارتضاء حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) متبرک شده است.
وی اشاره کرد: شبکه مردمی خادمیاران رضوی در کشور افتخار دارد واسطه مطمئنی برای چنین پویش‎هایی در کشور باشد و در همه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، خادمی زیر سایه و تحت نام حضرت رضا علیه السلام را افتخار بداند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی