پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت؛
۱۴۰۲-۱۰-۲۳

خادمیاران و یاوران رضوی با خانواده معظم شهید حسین آبادی دیدار کردند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان به همراه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زهک با خانواده معظم شهید مدافع امنیت دیدار و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش آستان نیوز از سیستان و بلوچستان، بهمن تاجری دبیر کانون مرکزی شهرستان زهک گفت: در آستانه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت امیرحسین حسین آبادی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان به همراه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان زهک ضمن حضور در منزل شهید بزرگوار و دیدار با خانواده معظم شهید مدافع امنیت از آنان دلجویی کردند .
تاجری افزود: در این دیدار صمیمانه دادخدا خدایار مدیر کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان، خادمیاران و یاوران رضوی زهک با قرائت فاتحه و قرآن کریم، یاد و خاطره این شهید بزرگوار انتظامی مدافع امنیت را گرامی داشتند .
قابل ذکر است در پی درگیری انجام گرفته با اشرار مسلح ، تروریست های کوردل و تير اندازی به سمت پاسگاه بين شهری جنگل از توابع شهرستان راسک در روز چهارشنبه استوار دوم امير حسين حسين آبادی به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی