پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط کانون محله‌ای خدمت رضوی انجام شد:
۱۴۰۲-۱۰-۲۴

شناسایی۵۰ مادر جوان دارای سه فرزند قمی در قالب رویداد «شکوه مادری»

به همت خادمیاران و یاوران کانون محله ای نجمه خاتون(س) قم ۵۰ مادر زیر چهل سال دارای سه فرزند و بالاتر شناسایی و برای چهارمین رویداد «شکوه مادری» معرفی شدند.

 به گزارش آستان نیوز از قم، این کانون اقدامات متنوعی را به نیابت از امام رضا(ع) انجام داده که گسترده فعالیت آنان در زمینه شناسایی مادران جوان دارای سه فرزند و بیشتر و برنامه‌های فرهنگی و توزیع ارزاق مهربانی است.
از جمله اقدامات این کانون شناسایی ۵۰ مادر زیر چهل سال دارای سه فرزند و بالاتر است تا پس از ثبت نام و معرفی این افراد به مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در طرح چهارمین رویداد شکوه مادری شرکت کنند. 
از دیگر فعالیت‌های کانون عمومی نجمه خاتون(س) می‌توان به اجرای برنامه هم عهدی دختران و مادران، سبک زندگی رضوی، فرزندآوری اشاره کرد.
همچنین در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) با حضور در تشیع شهدای تازه تفحص شده و اجرای پویش عفاف و حجاب، تامین اقلام جهیزیه و اهدا به یک عروس و داماد آبرومند، تهیه ۵ بسته ارزاق مهربانی و توزیع بین خانواده‌های کم برخوردار و قربانی کردن یک رأس گوسفند و توزیع بسته‌های گوشت بین خانواده‌های نیازمند اقدامات موثری انجام دادند.
همچنین به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در تهیه و بسته بندی نبات تبرکی و اهدا به کانون‌های خدمت رضوی برای توزیع بین محبین امام رضا(ع) مشارکت داشتند.
قابل ذکر است کانون نجمه خاتون(س)، با برگزاری مراسم شهادت حضرت ام‌البنین(س) همراه با قرائت دعای توسل و حدیث شریف کساء و برگزاری هفتگی ختم صلوات در هر جمعه برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب‌الزمان(عج) دعا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی