پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ولادت باسعادت امام باقر (ع)؛
۱۴۰۲-۱۰-۲۴

عاشقان دلداده امام مهربانی‌ها از سیستان وبلوچستان عازم مشهد مقدس شدند

همزمان با ولادت باسعادت امام باقر (ع)، دلدادگان بارگاه مطهر امام مهربانی‌ها، با بدرقه خادمیاران رضوی شهرستان زاهدان، عازم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج، علی بن موسی الرضا(ع) شدند.

به گزارش آستان نیوز از سیستان وبلوچستان، دادخدا خدایار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در حاشیه بدرقه کاروان زیارت اولی و محروم استان گفت: جمع کثیری از دلدادگان حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع) با توجه به مشکلات مالی تاکنون توفیق زیارت بارگاه نورانی حضرت ثامن الحجج(ع) را نداشته‌اند از همین‌رو به منظور برآورده شدن آرزوی زیارت قشر زحمتکش و محروم جامعه، مدیریت کانون‌های مرکزی خدمت رضوی استان با جذب کمک‌های مالی خیرین هر ماه، یک کاروان زائر اولی را با اتوبوس به مشهد مقدس اعزام می‌کند.
وی افزود: کاروانی که امروز اعزام شدند، شامل 45 نفر از زائران محروم و اولی است که از شهرستان‌های مختلف استان و از میان نامه‌های ویژه تولیت آستان مقدس رضوی و درخواست‌های ارائه شده به دفتر انتخاب شده‌اند. 
خدایار در ادامه اشاره کرد: هزینه‌های اعزام کاروان از محل کمک‌های مالی خیرین و با مساعدت مسئولان بنیاد کرامت رضوی تامین شده و این زائران به مدت سه شبانه روز در زائر شهر رضوی اسکان و مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.
وی گفت: زائرین در مدت حضورشان در مشهد ضمن عرض ادب به ساحت امام رئوف و زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره‌مند شده و یک وعده نیز میهمان مهمانسرای حضرت خواهند شد. 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان با بیان اینکه تاکنون از استان سیستان وبلوچستان حدود ۵۰۰ نفر در قالب کاروان‌های مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شده‌اند افزود: هزینه اعزام این کاروان حدود ۴۵۰ میلیون ریال است که توسط خیرین و با مشارکت بنیاد کرامت رضوی تامین شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی