پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۴

اعتماد ۱۶۴ میلیارد ریالی سرمایه‌گذاران در دو طرح نخست سکوی تامین مالی جمعی رضوی

پس از مشارکت خوب سرمایه‌گذاران در نخستین طرح تامین مالی جمعی رضوی در سال جاری، حالا شاهد استقبال مشارکت‌کنندگان از دومین طرح سکوی تامین مالی جمعی رضوی هستیم، دو طرحی که حکایت از اعتماد ۱۶۴ میلیارد ریالی سرمایه‌گذاران دارد.

به گزارش آستان نیوز، سکوی تامین مالی جمعی رضوی که از سال گذشته با هدف فراهم کردن امکان سرمایه‌گذاری و مشارکت با ریسک پایین و سودآوری بالا برای عموم مردم و سهام‌داران خرد، کار خود را آغاز کرده، به تازگی دومین طرح تامین مالی جمعی را با سرمایه 104 میلیارد ریال روی سکو برد که با مشارکت خوب سرمایه‌گذاران همراه بود.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی اظهار کرد: در روش تامین مالی جمعی، سرمایه‌گذاران با هر میزان سرمایه‌ی در اختیار، منابع مالی مورد نیاز یک کسب و کار را تامین کرده و در منافع حاصل از این سرمایه‌گذاری مشارکت می‌کنند.
مجید منفرد گفت: در سکوی تامین مالی جمعی رضوی نیز سرمایه‌گذاران خرد می‌توانند سرمایه‌های خود را با هر میزان مبلغی، در اختیار حوزه‌های اقتصادی مختلف قراردهند و در منافع گوناگون این پروژه‌ها شریک شوند.
او با اشاره به دو طرح ارائه شده در سامانه تامین مالی جمعی رضوی خاطرنشان کرد: اولین طرح سکوی تامین مالی جمعی رضوی، امسال با نام «طرح توسعه و تولید عطر رضوی» با سود علی‌الحساب 25 درصد شش ماهه همراه با تضمین اصل و سود سرمایه‌گذاری اجرا شد. 
مدیرعامل شرکت کسب‌وکار رضوی ادامه داد: این طرح که مورد استقبال کاربران و سرمایه‌گذاران سکوی رضوی هم قرار گرفت، در ۶ دقیقه با تامین مالی ۶۰ میلیارد ریال به پایان رسید و به تازگی سود مرحله آخر این پروژه به همراه اصل سرمایه به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.
او درباره دومین طرح سکوی تامین مالی جمعی رضوی هم تصریح کرد: این طرح با نام «خرید و فروش سوزن ریل راه آهن» با سرمایه‌پذیری منطقه ویژه اقتصادی سرخس انجام شد که با مشارکت ۱۱۴ سرمایه‌گذار و تامین مالی ۱۰۴ میلیارد ریال همراه بود.

گفتنی است، شرکت کسب و کار رضوی در سال گذشته توانست مجوز تامین مالی جمعی را از فرابورس و سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی