پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۴

تجلیل از کانون قرآن خدمت رضوی استان قم در اختتامیه مسابقات معارفی قرآن کریم

در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری «مفاهیم قرآن کریم» از کانون قرآن خدمت رضوی استان قم تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری «مفاهیم قرآن کریم» که همزمان با سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) با حضور مسئولین استانی و کشوری، قاریان و حافظان قرآن کریم و خادمیاران رضوی کانون قرآن در سالن همایش امامزاده سید علی (ع) قم برگزار شد، از کانون قرآن خدمت رضوی استان قم که به عنوان فعال قرآنی در اجرای محافل سنتی و دوره‌ای، محله‌ها و جلسات خانگی در ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی فعالیت دارد توسط رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن قم تجلیل شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر نقیب رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این مراسم گفت: تلاوت و عمل به قرآن کریم به موازات هم می‌تواند باعث پیشرفت جامعه دینی شود.
وی بیان کرد: قرآن کریم که از طریق وحی بر پیامبر خاتم نازل شد حاوی نکات عمیق علمی و معارفی است که برای هدایت بشر به سوی نور و روشنی فرستاده شده و کتاب هدایتگری نسل بشر است. 
رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم تصریح کرد: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری مفاهیم قرآن کریم در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار شد. 
گفتنی است، در پایان این مراسم نیز از تمامی برگزیده‌شدگان این مسابقه معارف قرآنی تقدیر شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی