پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خواهر شهید حزب الله، سید عباس موسوی:
۱۴۰۲-۱۰-۲۵

حمایت زنان از عوامل مهم و موثر پیروزی جریان مقاومت اسلامی است

خواهر شهید سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله لبنان گفت: صبر و پشتوانه بودن زنان برای مقاومت، یکی از عوامل مهم پیروزی جریان مقاومت اسلامی است.

به گزارش آستان نیوز، سیده هدی موسوی، خواهر دبیر کل سابق حزب‌الله لبنان، در بیست و یکمین پیش نشست ملی  پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه السلام با محوریت زن و خانواده در محل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: زنان نقش مهمی در پرورش نیروهای مقاومت اسلامی داشته اند و یکی از عوامل پیروزی امروز جریان مقاومت اسلامی همین مسئله است.
وی در این سخنرانی، به نقش زنان در مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان، نقش مهمی در عملیات تبلیغ دینی و پشتیبانی از رزمندگان مقاومت ایفا می‌کنند.
موسوی  عنوان کرد: زنان تحصیل‌کرده امروزی، نقش برجسته‌ای در همه میادین مقاومت دارند زیرا صبر و پشتوانه بودن زنان برای مقاومت، یکی از عوامل مهم پیروزی آن است.
وی در پایان، به نقش زنان فلسطینی در مقاومت اشاره کرد و گفت: زنان فلسطینی، با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، قهرمانانی تربیت کرده‌اند که امروز شاهد پیروزی‌های مقاومت فلسطین هستیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی