پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۵

کارخانه قند تربت حیدریه؛ در جمع تولیدکنندگان برتر با بهترین راندمان تولید در کشور

کارخانه قند تربت حیدریه که از اوایل مهر ماه امسال، جذب چغندر قند و تولید شکر را آغاز کرد، توانست هفتاد و سومین فصل بهره‌برداری خود را با تولید ۳۶ هزار تن شکر به پایان برساند و با کسب راندمان حدود ۱۶ در جمع سه کارخانه برتر کشور در زمینه راندمان تولید قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه در گفت‌وگو با آستان نیوز درباره اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش راندمان تولید اظهار کرد: عملیات فنی مناسب، تعمیرات به موقع ماشین‌آلات، خرید دستگاه‌های جدید در خط تولید و... از جمله مواردی می‌باشد که به منظور افزایش بهره‌وری و راندمان انجام شده است.
دکتر احسان اژدری گفت: علاوه‌بر افزایش راندمان تولید، این شرکت تلاش کرده با اجرای دقیق استانداردهای مربوط به میکروبیولوژی قند و شکر، محصولی با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
او با بیان این‌که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال از مجموع شکر تولید شده ۷ هزار تن در این کارخانه بسته‌بندی شود، افزود: در سال جاری به منظور ایجاد ارزش افزوده و سهولت مصرف برای خانواده‌ها و صنوف، این محصول علاوه‌بر اوزان یک و ۲/۵ کیلوگرمی، برای اولین بار در اوزان ۵ و ۱۰ کیلوگرمی روانه بازار شده است.
مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه با اشاره به تصفیه شکر خام به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های در دست اقدام این شرکت تصریح کرد: با وجود پایان یافتن فصل بهره‌برداری، شرکت قند تربت حیدریه تولید شکر سفید را آغاز کرده است.
او ادامه داد: در حال حاضر نیز ۱۶۰۰۰ تن شکر خام دریافت شده و روزانه ۶۰۰ تن وارد خط تولید برای اجرای این فرایند می‌شود.
اژدری از هدف‌گذاری برای عرضه ۵۲ هزار تن شکر تا پایان بهمن ماه امسال توسط این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این مقدار، ۳۶ هزار تن از محل چغندر قند دریافتی و ۱۶ هزار تن از محل شکر خام است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی