پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۵

معرفی دستاوردهای دانش‌بنیان داروسازی ثامن در دومین نمایشگاه «سلامت بنیان»

داروسازی ثامن به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود در دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی با عنوان «سلامت بنیان» در تهران حضور پیدا کردند.  

به گزارش آستان نیوز، این نمایشگاه روز گذشته با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور بیش از 160 شرکت دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه‌های دارو، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی و همچنین پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد علم و فناوری سلامت در مصلای امام خمینی(ره) پایتخت افتتاح شد.
این دوره از نمایشگاه سلامت بنیان با استقبال شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان بیشتری نسبت به سال گذشته گشایش یافته است و در آن شماری از رؤسا، مدیران و کارشناسان سازمان غذا و دارو با برپایی میز خدمت حضور دارند که فرصت مناسبی برای تبادل نظر مدیران شرکت‌های فعال در این حوزه با سازمان غذا و دارو است. 
 

معرفی فعالیت‌های آستان قدس در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی
در این نمایشگاه، شرکت داروسازی ثامن همراه با صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و همچنین پردیس فناوری سلامت ثامن و شرکت‌های دانش‌بنیان زیرمجموعه آن اعم از آرون زیست طب پاژ، نیکی سام‌فارما، لفاف‌های چند لایه خزر و سوبا فناور یکتا، در یک غرفه‌ حضور دارند. 
در این غرفه علاوه‌بر حضور جمعی از مدیران و کارشناسان داروسازی ثامن، شرکت‌ها و مراکز وابسته به آن، امکان حضور سایر متخصصان شرکت‌های دارویی آستان قدس رضوی نیز فراهم شده است تا منتخبی از تلاش‌های مستمر مجموعه آستان قدس رضوی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی معرفی شود.  
از دیگر اهداف حضور داروسازی ثامن در دومین نمایشگاه سلامت بنیان، معرفی محصولات و دستاوردهای جدید دانش‌بنیان شرکت‌های زیرمجموعه آن، تبادل نظر با سایر تولیدکنندگان و کارشناسان این حوزه و توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت آستان قدس رضوی است.
 

حمایت ثامن از شرکت‌های دانش‌بنیان
ثامن، یکی از شرکت‌های بزرگ داروسازی زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و همچنین مؤسس و سرمایه‌گذار در چندین شرکت دانش‌بنیان حوزه سلامت است که با حضور در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی، به معرفی محصولات دارویی، تولیدات دانش‌بنیان و ظرفیت‌های این آستان مقدس در حوزه سلامت به ویژه دارو می‌پردازد.
پردیس فناوری سلامت ثامن نیز که با همکاری داروسازی ثامن و پارك علم و فناوري خراسان رضوي در مشهد احداث شده، در تلاش است در راستای توفيق خدمت‌رسانی به كشور، فضايی مناسب شامل زير ساخت‌ها و حمايت‌های لازم را براي شركت‌های نوپاي آينده‌دار به ویژه دانش‌بنیان فراهم کند. 
شایان ذکر است، دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی(سلامت بنیان) به مدت سه روز تا سه‌شنبه 26 دی 1402 از ساعت 9 تا 18 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی