پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون خانواده و بانوان استان کرمان انجام شد:
۱۴۰۲-۱۰-۲۵

خدمت‌رسانی به بیش از 2 هزار نفر از بانوان زائر حاج قاسم در موکب «شکوه مادری»

خادمیاران کانون تخصصی خانواده و بانوان استان کرمان به مناسبت هفته مقاومت در موکب «شکوه مادری» به بیش از 2 هزار نفر از بانوان زائر حاج قاسم خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، حلیمه زمانی دبیر کانون تخصصی خانواده و بانوان با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه گلزار شهدای کرمان گفت: کانون خانواده از ۱۲تا ۱۴دی ماه در جوار گلزار شهدا در قالب موکب شکوه مادری به بانوان زائر و مجاور خدمات فرهنگی ارائه کرده است.
وی گفت: در این موکب خدمات فرهنگی و مشاوره بارداری توسط پزشک متخصص زنان و کارشناسان مامایی به بانوان باردار ارائه شد.
وی اضافه کرد: با هدف جهاد تبیین و بحث جمعیت و فرزندآوری بیش از ۱۲۵زوج جوان در این موکب از خدمات مشاوره استفاده و هدایای فرهنگی به آن‌ها اهدا شد.
زمانی با اشاره به اینکه در هفته مقاومت شاهد حضور حداکثری زائرین و مجاورین در گلزار شهدای کرمان بودیم اظهار کرد: با هدف خدمت به بانوان باردار و دارای نوزاد در موکب شکوه مادری فضایی را برای استراحت بانوان باردار اختصاص داده شده بود که ضمن استفاده از خدمات فرهنگی و پذیرایی در موکب امکان استراحت نیز فراهم شده بود.
دبیرکانون تخصصی خانواده و بانوان استان کرمان گفت: در این موکب به بیش از 100 نفر از کودکان همراه بانوان کتاب داستان و بسته‌های فرهنگی و متبرک اهدا شد.
زمانی گفت: در این موکب به بیش از ۳ هزار نفر از خواهران و برادران زائر خدمات فرهنگی و پذیرایی ارائه شدکه کانون‌های تخصصی مشاوره و سلامت نیز همکاری داشتند.
وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی این موکب تا ۱۸ دی ماه ادامه داشت اظهار کرد: باتوجه به حادثه گلزار شهدای کرمان این موکب تا عصر جمعه و مراسم تدفین شهدا ادامه داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی