پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی دارالصابرین
۱۴۰۲-۱۰-۲۵

نشست سبک زندگی رضوی در بم برگزار شد

به همت خادمیاران دارالصابرین بم، نشست سبک زندگی رضوی با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم گفت: با همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی مسجد سید طاهرالدین محمد شهر بم همایش سبک زندگی رضوی برگزار شد.
وی ادامه داد: این همایش با هدف توسعه فرهنگ رضوی که زمینه‌ساز تربیت نسل تمدن‌ساز است، رفع آسیب‌های اجتماعی، کاهش مشکلات روانشناختی، پیشگیری از مشکلات احتمالی در بین والدین و فرزندان برگزار شد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی بم بر ضرورت ترویج فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ رضوی در جامعه بدون شک خانواده‌ها را از هجمه‌های فرهنگی مصون نگاه خواهد داشت.
مهدوی با بیان اینکه خادمیاران رضوی شهرستان بم در هفته مقاومت ضمن دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، با آرمان‌های شهدا و امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند گفت: تعدادی از خادمیاران رضوی شهرستان بم با همراهی جمعی از مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهیدان زارعپور و عوض‌زاده از شهدای دفاع مقدس از صبر و استقامت و ایثارگری مادران شهدا تجلیل کردند.
وی گفت: در ادامه این برنامه خادمیاران با حضور در مدرسه ابتدایی شاهد حال و هوای امام رضایی را در بین دانش‌آموزان پراکنده کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی