پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۶

اعزام عاشقان و دلدادگان شازند به مشهد مقدس در قالب طرح «مهر درخشان فاطمی»

عاشقان حرم مطهر رضوی با بدرقه دبیر کانون‌های خدمت رضوی و مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شازند عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، محمد بخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح مهر درخشان فاطمی گفت: این طرح با هدف زیارت ارزان برای اقشار مختلف مردم استان به‌ویژه مستضعفان برای تحقق یافتن آرزوی دیرینه زیارت امام مهربانی‌ها در سطح استان مرکزی اجرایی شده است.

محمود کارخانه دبیر شهرستان کانون‌های خدمت شازند نیز پیرامون این اعزام گفت: روز یکشنبه کاروان زیارتی طرح مهر درخشان فاطمی متشکل از ۴۴ زائر شازندی که شانزده نفر زائر اولی‌ بودند به مشهد مقدس اعزام شدند.

کارخانه اضافه کرد: این اقدام به همت کانون تخصصی زیارت و کانون خدمت رضوی محله‌ای مسجد قمر بنی هاشم(ع) محله‌ عباس‌آباد شهرستان شازند و شهرک جانبازان انجام شد.

وی ضمن آرزوی سفری به‌یاد ماندنی و پربرکت برای زائرین تصریح کرد: از سال جاری تاکنون ۱۳۲ زائر از شهرستان شازند در قالب این طرح به مشهد مقدس اعزام شدند که ۳۰ نفر از این زائرین، زیارت اولی بودند و برای اولین بار به آستان مقدس و مطهر رضوی مشرف شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی