پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۶

سلسله نشست‌های تخصصی "دین و چالش های روز" در قم برگزار می‌شود

دهمین دوره از سلسله نشست‌های «دین و چالش های روز » از سری ویژه برنامه‌های چهارشنبه‌های رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از قم، حمیدرضا خادم الحسینی مسئول کانون علمی خدمت رضوی  در این باره گفت: باهدف ارتقا سطح علمی خادمیاران و یاوران رضوی سلسله نشست‌های هفتگی در چهارشنبه‌های رضوی با موضوع چالش‌های روز به صورت برخط برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نیاز جامعه به ویژه جوانان و همچنین بررسی چالش‌های روز و مباحث دین و دینداری افزود: موضوع این سلسله نشست‌ها بر اساس تحقیق میدانی کانون علمی و چندین موسسه پژوهشی شامل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی، انجمن کلام اسلامی، دفتر سازمان تبلیغات و پژوهشگاه قرآن و حدیث انتخاب شده که با برگزاری نشست تخصصی برخط به پرسش‌ها پاسخ داده می‌شود.
خادم الحسینی گفت: موضوع این هفته «دین آینده و آینده ادیان» است که توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا برته دبیر انجمن‌ها و قطب‌های علمی حوزه ارایه خواهد شد و شرکت کنندگان از سراسر کشور می‌توانند به‌صورت برخط علاوه بر بهره‌مندی از جلسه، پرسش‌های خود را مطرح و همزمان پاسخ لازم را دریافت کنند.
وی گفت: با هماهنگی به‌عمل آمده با آستان قدس رضوی، شروع این دوره از چهارشنبه   ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در ساعت ۲۱ همراه با ارتباط مستقیم با پخش صلوات خاصه از مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
خادم الحسینی اضافه کرد: شرایط برای عموم افراد از طریق لینک  https://www.aparat.com/el_balagh/liv فراهم شده و برای شرکت کنندگان در این سلسله نشست‌ها گواهی نامه الکترونیکی صادر می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی