پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در آستانه سالروز شهادت شهید سلیمانی و دهه مقاومت، 
۱۴۰۲-۱۰-۱۱

نشست مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با شهردار کرمان برگزار شد

به منظور معرفی بیشتر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و ظرفیت‌های شهرستان طبس نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین احمدی با شعرباف تبریزی شهردار کرمان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز،  نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیرعامل مؤسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) و  مهندس صادق زاده کارشناس مسئول مطالعات و بررسی راهبردی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با شعرباف تبریزی شهردار کرمان، شمسی عضو شورای اسلامی شهر و شیخ شعاعی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان با هدف معرفی بیشتر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و ظرفیت‌های شهرستان طبس و افزایش تعاملات فرهنگی برگزار شد.
 در این جلسه حاضرین پیرامون برنامه ریزی و اجرای اقدامات فرهنگی در حوزه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداخته و مقرر شد تا اردوهای دانش آموزی از کرمان به مقصد آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شود.
 معرفی آستان مبارک و جاذبه‌های گردشگری طبس در کرمان و همچنین معرفی اماکن دیدنی و تفریحی کرمان در این شهرستان و نیز برپایی موکب فرهنگی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در حوزه کودک و نوجوان در سالروز شهادت شهید سلیمانی و دهه مقاومت از دیگر تصمیمات این نشست بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی