پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۸

اعزام نوزدهمین کاروان زیارتی از چهار محال و بختیاری به سرزمین خورشید

به همت کانون‌های خدمت رضوی، 45 نفر زائر اولی از شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری، همزمان با فرارسیدن ماه رجب المرجب و شهادت حضرت امام علی النقی الهادی(ع) ۴۵ نفر از محرومینی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده و یا توفيق تشرف به مشهد مقدس طی ده سال گذشته را نداشته‌اند به مشهد مقدس اعزام شدند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت پناه گفت: هدف از اجرای پویش طرح «مهر درخشان»، اعزام محرومینی است که توانایی مالی نداشته و تاکنون توفیق زیارت مضجع منور رضوی مشرف نشده‌اند و یا سال‌های زیادی را در انتظار زیارت به سر برده‌اند. 
وی افزود: در این پویش افراد شناسایی شده توسط کانون‌های خدمت رضوی به مدت 3 روز به صورت رایگان مهمان امام رضا(ع) خواهند بود.
اسماعیل عباسیان مسئول کانون خدمت رضوی زیارت استان چهار محال و بختیاری نیز گفت: با عنایت امام رئوف، افرادی که مدت زمان زیادی است به سفر زیارتی مشهد مشرف نشده‌اند، با مساعدت بنیاد کرامت رضوی و حمایت خیرین محترم استان تحت عنوان طرح مهر درخشان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: استان چهارمحال وبختیاری از ابتدای سال تاکنون 19 کاروان 45 نفره شامل سادات محروم و 45 نفر از معلوین و همچنین 100 نفر از کاروان‌های عشایر را به مشهد مقدس اعزام کرده است.
عباسیان اضافه کرد: این زائرین مدت 3 روز میهمان امام مهربانی‌ها هستند و از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر بهره‌مند و در طول مدت اسکان در مشهد یک بار میهمان سفره با برکت حضرت رضا(ع) خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی