پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۸

توسعه طرح‌های نو و فناورانه عمرانی، محور تفاهم شرکت مسکن‌وعمران رضوی و قرارگاه خاتم‌الاوصیاء

با رویکرد توسعه طرح‌های نو و فناورانه در حوزه عمران، شرکت مسکن و عمران قدس رضوی و قرارگاه سازندگی خاتم‌الاوصیاء تفاهم نامه همکاری امضا کردند تا از امکانات و ظرفیت‌های یکدیگر برای گسترش همکاری‌های مشترک در پروژه‌های عمرانی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مسکن و عمران قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در این راستا توافق شد نسبت به انجام امکان‌سنجی و سپس حصول نتیجه برای بررسی طرح‌های مورد توافق از نظر فنی، مالی و... اقدام شود.
او ادامه داد: در واقع براساس این تفاهم نامه مصوب شده است پس از معرفی هرگونه طرحی از سوی طرفین، قراردادی مجزا مختص آن پروژه تنظیم شود و به امضاء دو مجموعه برسد.
مدیرعامل مسکن و عمران قدس رضوی، به اشتراک گذاشتن توان فنی و مالی هر دو طرف برای اجرای بهتر و سریعتر پروژه‌های مشترک را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد.
او درباره تعهدات این شرکت در تفاهم نامه مذکور خاطرنشان کرد: در این راستا مسکن و عمران قدس رضوی متعهد به استفاده از جایگاه و اعتبار خود برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی کشور است.
عبدی ادامه داد: همچنین امکانات این شرکت در بخش‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، ماشین‌آلات، تجهیزات، نیروی انسانی و... به منظور افزایش سطح کیفی، اجرای سریع‌تر و کاهش هزینه پروژه‌های مشترک ارائه خواهد شد.
او بکارگیری ظرفیت‌های عمرانی، صنعتی و مالی مجموعه «ودجا»(وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران) را از جمله تعهدات طرف مقابل عنوان کرد و افزود: همچنین مقرر شد طرح‌های نو و فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان همکار مرتبط با موضوع تفاهم نامه از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الاوصیاء معرفی شود.
عبدی اظهار کرد: این قرارگاه همچنین بررسی مقدماتی فنی و مالی طرح‌های پیشنهادی را با همکاری مشترک شرکت مسکن و عمران قدس رضوی بر عهده خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی