پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۸

خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی در روستای مرزیجران استان مرکزی

خادمیاران و یاوران رضوی در طرح چهارشنبه امام رضایی برنامه‌های متنوعی در روستای مرزیجران از توابع شهرستان اراک ارائه کردند.

به گزارش آستان نیوز از استان مرکزی، علی شعبانی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اراک گفت: به همت کانون خدمت رضوی مسجد ابوالفضل(ع) روستای مرزیجران، خادمیاران رضوی کانون سلامت با ویزیت رایگان بیماران و کانون ورزشی نیز با برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال و کاراته بین نوجوانان این روستا با نام حضرت رضا(ع) به اهالی خونگرم مرزیجران خدمت کردند.
مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده نیز دو کلاس آموزشی سلامت خانواده و سبک زندگی رضوی در دبیرستان دخترانه بهاران و مسجد ابوالفضل (ع) برای بانوان این روستا دایر کرد و از دختران محجبه این دبیرستان تجلیل به عمل آمد.
وی افزود: مسئولان کانون خدمت رضوی مسجد ابوالفضل(ع) این روستا نیز به دیدار سه خانواده معظم شهیدان غلامعباس، حسین و محمدصادق صالحی رفتند و با اهدای هدیه تبرکی به ایشان ادای احترام کردند.
وی همچنین اشاره کرد: حاضرین بعد از تلاوت قران کریم به اقامه نماز مغرب و عشا، صلوات خاصه امام رضا(ع) و قرائت زیارت امین الله توسط مداح اهل بیت(ع) پرداختند.
محمدبخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی نیز از متولیان و برگزار کنندگان این مراسم تشکر کرد و توفیق خدمت خادمیاران رضوی به مردم عزیزمان را افتخاری بزرگ برای خادمین برشمرد.
در خاتمه جوایز نفرات برتر مسابقات ورزشی اهدا شد و همه حاضرین بر سفره کریمانه رضوی میهمان شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی