پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران و یاوران رضوی برپا شد؛
۱۴۰۲-۱۰-۲۸

برپایی مراسم سالگرد سردار شهید کریمی و شهدای کربلای ۴و۵ در قم

سالروز شهادت امام هادی(ع) و مراسم سالروز شهادت سردار شهید کریمی و یادواره شهدای عملیات کربلای ۴و۵ به همت خادمیاران و یاوران رضوی در قم برپا شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، علیرضا حسینی مسئول کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی در حاشیه برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار کریمی بیان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی با برپایی موکب پذیرایی، افتخار میزبانی از شرکت‌کنندگان را در این مراسم معنوی برعهده داشتند.
وی تصریح کرد: سیره و سلوک شهدا بویژه سردار شهید حاج «احمدکریمی» فرمانده‌ای که کادرساز بود و در زمانی اندک ده‌ها گردان را تشکیل می‌داد و شجاعت او مایه مباهات رزمندگان بود، ما را موظف می‌کند یاد و خاطرشان را گرامی بداریم و جوان‌های عزیز کشورمان را با روش و منش اخلاقی آنان آشنا کنیم.
حسینی با بیان اینکه شهدا چراغ راه نسل فردا هستند، افزود: بزرگداشت شهدا و برپایی چایخانه به مناسبت ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج احمد کریمی با هدف پاسداشت شهدای گرانقدر دفاع مقدس صورت گرفت که حجت الاسلام پناهیان در این مراسم سخنرانی کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی