پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۳۰

گردهمایی خادمیاران رضوی ساوه در چهارشنبه‌های امام رضایی

نشست فصلی خادمیاران رضوی شهرستان ساوه همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی در آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، در این نشست که با حضور خادمیاران و خانواده‌های آنان برگزار شد امام جمعه ساوه در سخنانی گفت: خدمت به آستان مقدس امام هشتم توفیق بزرگی است که شامل حال خادمیاران رضوی شده است.
حجت الاسلام جعفر رحیمی افزود: خادمیاران رضوی باید مروج فرهنگ، مکتب و سیره رضوی باشند و در جهت تقویت آموزه‌های امام رضا(ع) تلاش کنند.
همچنین دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه نیز گفت: هدف از تشکیل انقلاب احیا و تقویت فرهنگ اهل بیت(ع) بود و امروز به برکت امام رضا(ع) بستر این فرهنگ در کشور جاری و ساری شده است و این فرهنگ نجات بخش جامعه بشری و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی شده است.
سیدرضا طباطبایی افزود: فلسفه تشکیل شبکه خادمیاران رضوی زدودن چهره فقر از محرومان جامعه است و تحقق آن با اجرای طرحی با عنوان قرار هشتم با واریز وجوهات نقدی در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم است.
وی بیان کرد: اهدای بسته‌های معیشتی، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد، اجرای طرح آقا حساب کرد با پرداخت بدهی نیازمندان، تامین نیازهای درمانی و مایحتاج تحصیلی بخشی از خدمات ارائه شده در قالب اجرای طرح قرار هشتم است.
طباطبایی با اشاره به فعالیت کانون‌های عمومی در حمایت از نیازمندان و کانون‌های تخصصی در قالب ارائه خدمات تخصصی به نیت امام رضا(ع) خواستار تعامل این کانون‌ها شد و افزود: فعالیت خادمیاران در عرصه‌های گوناگون باید رنگ و بوی امام رضایی به خود بگیرد.
قرائت صلوات خاصه و زیارت امین الله، اجرای سرود به همت کانون تخصصی قرآن خدمت رضوی، مولودی خوانی، تجلیل از کانون‌های تخصصی و عمومی فعال، ارائه گزارش توسط کانون امام رضا(ع) و کانون بانوان و خانواده، سخنرانی مسئول کانون نظارت، تجلیل از خادمیاران فعال، پخش کلیپ و ضیافت شام از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بزرگ خانوادگی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ساوه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی