پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۳۰

برگزاری جشنواره ورزشی ۲۰۲۰ بنیاد کرامت رضوی در محلات

نخستین مرحله جشنواره ورزشی ۲۰۲۰ بنیاد کرامت رضوی در استان مرکزی به میزبانی شهرستان محلات برگزار و با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، محمد بخشی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور ۲۷۰ نوجوان ورزشکار و محب حضرت رضا (ع) استان در این جشنواره ورزشی گفت: مرحله نخست مسابقات ورزشی جشنواره ۲۰۲۰ در سالن ورزشی شهید سلیمانی و مجموعه ورزشی ۱۳ آبان شهرستان محلات به میزبانی کانون خدمت رضوی محلات و به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی برگزار شد.
به گفته وی این مسابقات با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات در مقطع زیر ۱۵ سال توسط کانون‌های خدمت رضوی سراسر استان در دو رشته والیبال و فوتسال در اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
نخعی مسئول کانون ورزشی اراک نیز گفت: در این جشنواره ۱۲ تیم در رشته فوتسال در دو گروه ۶ تیمی شرکت کردند که از گروه الف تیم‌های محلات و دلیجان و از گروه ب تیم‌های ساوه و دلیجان صعود کردند. 
وی اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی محلات، دلیجان را برد و به فینال راه یافت و ساوه، تیم کمیجان را برد و به فینال راه یافت. در فینال هم تیم ساوه بر تیم محلات غلبه و قهرمان شد. 
نخعی ادامه داد: مسابقات والیبال نیز در دو گروه ۴ تیمی برگزار شد که از گروه اول تیم‌های محلات و تفرش و از گروه ب تیم‌های دلیجان و خمین به نیمه نهایی صعود کردند.
مسئول کانون ورزشی اراک بیان کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم دلیجان بر محلات غلبه کرد و تیم تفرش بر تیم خمین و در فینال مسابقات والیبال دلیجان قهرمان و تفرش نایب قهرمان مسابقات شد.
نخعی افزود: در اختتامیه این جشنواره که با حضور مسئولین استان برگزار شد، تیم‌های برتر معرفی و با اهدای کاپ و جوایز از آنان تجلیل شد.
شعبانی دبیر کانون‌های شهرستان اراک و مسئول برگزاری این جشنواره نیز اعلام کرد: تیم‌های برتر این مسابقات با تیم‌های منتخب استان‌های تهران، البرز، قم و قزوین رقابت خواهند کرد و
مرحله سوم و نهایی این جشنواره نیز قرار است در دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا علیه السلام  در مشهد مقدس برگزار شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی