پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۱

پخش انحصاری سه مکمل دارویی در کشور توسط شرکت یاراطب ثامن

شرکت توزیع یاراطب ثامن طی انعقاد قرارداد با شرکت داروسازی نیکان فارمد مهر، پخش انحصاری سه داروی مکمل و ویتامین تولیدی این شرکت را در کشور برعهده گرفت. 

به گزارش آستان نیوز، این قرارداد همکاری مشترک اواخر دی ماه با حضور دکتر مهدی حیدریان مدیرعامل شرکت یاراطب ثامن و دکتر یاسر قاسمی مدیرعامل شرکت نیکان فارمد مهر در محل دفتر مدیریت شرکت یاراطب ثامن در تهران به امضای طرفین رسید. 
شرکت نیکان فارمد مهر با توجه به خوشنامی شرکت یاراطب ثامن در حوزه پخش دارو و تجهیزات پزشکی، سابقه همکاری موفق گذشته با این مجموعه و همچنین انتساب آن به آستان حضرت رضا(ع)، این قرارداد جدید را با یاراطب ثامن منعقد کرد. 
براساس این قرارداد همکاری، توزیع انحصاری داروهای مکمل و ویتامین «نوروویتون» و «درمالایس» و «دیلی اکتیو» تولید شده در شرکت نیکان فارمد مهر به مدت دو سال به یاراطب ثامن واگذار شده است. 
یاراطب ثامن به عنوان شرکتی پیشرو، پیشران و الهام‌بخش در صنعت پخش دارو و تجهیزات پزشکی با برخورداری از ۱۹ شعبه در استان‌های مختلف ایران، با نیکان فارمد مهر که یکی از معتبرترین شرکت‌های کشور در زمینه تولید مکمل‌های غذایی و دارویی با هدف ارتقای سلامت جامعه به شمار می‌آید، همکاری دارد. 
شایان ذکر است، شرکت یاراطب ثامن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در زیرمجموعه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی آغاز کرد و در این سال‌ها توانسته است با همکاری شرکت‌های مختلف فعال در حوزه تولید و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بخش گسترده‌ای از این اقلام مهم و مورد نیاز بیماران را در سطح کشور توزیع کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی