پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در هشتمین کاروان مهر درخشان رضوی؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۱

۹۰ زائر اولی از قم عازم مشهد مقدس شدند

به مناسبت اعیاد ماه رجب المرجب و با همت خادمیاران کانون زیارت، کاروان مهر درخشان رضوی در هشتمین کاروان، ۹۰ زائر از بانوان سرپرست خانوار استان قم در قالب طرح «زیارت اولی‌ها» ۲۹ دی ماه عازم مشهد مقدس شدند.

به گزارش آستان نیوز از قم، تعداد ۹۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار با همکاری و معرفی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مساعدت خادمیاران،  با پرچم آستان قدس رضوی بدرقه و راهی زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) شدند. 
این زائران که سه روز در مشهد اقامت دارند میهمان بنیاد کرامت رضوی هستند و هزینه ایاب و ذهاب آنان توسط خیرین و خادمیاران استان قم تأمین شده است و همچنین یک وعده غذا نیز میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) شدند. 
در مدت حضور زائران در مشهد علاوه بر زیارت برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل آداب زیارت، امام شناسی و سبک زندگی رضوی اجرا می‌شود.
لازم به ذکر است کانون زیارت مهر درخشان رضوی با هدف تسهیل و ارائه خدمات زیارت به افرادی که به دلیل مشکلات و یا فقر مالی سال‌های زیادی را در انتظار زیارت به سر برده‌اند و توفیق زیارت مضجع منور رضوی را نداشته‌اند طراحی شده است. افراد شناسایی شده در این طرح، به صورت رایگان توسط کانون‌ زیارت خدمت رضوی ۳ روز مهمان خوان امام رضا علیه السلام خواهند بود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی