پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در شورای پژوهش انجام  شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۱

شرایط و ملزومات بین المللی شدن دانشگاه علوم اسلامی رضوی بررسی شد

در نشست شورای پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی شرایط و ملزومات فعالیت های بین المللی این نهاد علمی فرهنگی بررسی شد.

به گزارش آستان نیوز، در نشست اعضای شورای پژوهش با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری، رئیس دانشگاه رضوی و مدیران گروه های آموزشی و جمعی از استادان دانشگاه و نیز حجت الاسلام دکتر محمد معینی فر معاون پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب، شرایط انجام پژوهش های بین المللی در دانشگاه و چاپ مقاله  در مجلات معتبر بین المللی بررسی شد.
دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهش دانشگاه رضوی پیرامون این موضوع گفت: در این نشست حجت الاسلام دکتر معینی فر در مورد شرایط و ملزومات بین المللی شدن دانشگاه رضوی به طرح نکات و دیدگاه های خویش در بخش آموزش و پژوهش و مالی و فرهنگی پرداخت.
وی افزود: معاون پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به فعالیت های آستان قدس رضوی در حوزه وقف و نذر و زیارت، از وجود ظرفیت جذب دانشجوی خارجی نیز سخن گفت. 
دکتر قائمی گفت: در این نشست مقرر شد معاونت پژوهش و دیگر بخش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی همکاری های خود با دانشگاه ادیان و مذاهب را در این زمینه گسترش بدهند.
شایان ذکر است در نشستی دیگر، معاونان پژوهش دانشگاه رضوی و ادیان و مذاهب با حضور دکتر پیش آهنگ، مسؤل روابط عمومی و بین الملل دانشگاه رضوی نسبت به بین الملی کردن فعالیت های پژوهشی با نظر به تجربه موفق دانشگاه ادیان در این زمینه، و نیز استفاده از رتبه بندی های بین المللی علمی گفت و گو کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی