پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۲

توسعه گستره‌ی توزیع داروهای گوارشی در کشور توسط شرکت یاراطب ثامن

با رویکرد پخش انحصاری سه داروی تولیدی شرکت داروسازی سبحان دارو در حوزه درمان بیماری‌های گوارشی توسط شرکت یاراطب ثامن، این دو مجموعه قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش آستان نیوز، مراسم امضای این قرارداد همکاری مشترک در راستای پخش و توزیع انحصاری محصولات شرکت سبحان دارو با حضور دکتر مهدی حیدریان مدیرعامل شرکت یاراطب ثامن، مهندس آرش سیاوشی‌نژاد مدیرعامل شرکت سبحان دارو و شماری از مدیران ارشد این دو مجموعه، در محل دفتر مدیریت شرکت یاراطب ثامن در تهران برگزار شد. 
در این مراسم ضمن دیدار و تبادل نظر مدیران دو مجموعه در خصوص ادامه همکاری‌ها، قرارداد پخش و توزیع انحصاری سه قلم داروی «کلیدینیوم سی (درمان زخم معده و ورم معده)»، «دایمتیکون ۴۰ (درمان نفخ معده)» و «آتورواستاتین ۲۰ و ۴۰ (کاهش کلسترول خون)» تولیدی سبحان دارو توسط یاراطب ثامن به مدت یک سال به امضاء طرفین رسید.  
شرکت توزیع یاراطب ثامن حدود ۵ سال است با شرکت داروسازی سبحان دارو که یکی از شرکت‌های معتبر و بزرگ دارویی کشور است، همکاری دارد و پخش بیشتر محصولات سبد دارویی این مجموعه را برعهده دارد. 
خوشنامی و وابستگی مجموعه یاراطب ثامن به بارگاه ملکوتی رضوی، باعث شده بیشتر شرکت‌های تأمین‌کننده دارو و تجهیزات پزشکی تمایل به همکاری با این مجموعه داشته باشند.
گفتنی است، یاراطب ثامن به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با برخورداری از ۱۹ شعبه در استان‌های مختلف با همکاری شرکت‌های گوناگون فعال در حوزه تولید و تأمین دارو و تجهیزات پزشکی، بخش گسترده‌ای از این اقلام مهم و مورد نیاز بیماران را در سطح کشور توزیع می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی