پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۲

برگزاری چهارمین نشست هم‌اندیشی کانون‌های جهادی رضوی استان چهارمحال وبختیاری

چهارمین نشست هم‌اندیشی کانون‌های جهادی رضوی استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت پناه مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان در جلسه‌ای که با حضور مسئولین و خادمیاران این عرصه 30 دی در سالن اجتماعات مدیریت کانون‌های خدمت رضوی برگزار شد، گفت: حرکت جهادگران رضوی در هر نقطه‌ای که انجام شود مثمر ثمر است و بصیرت و پایداری مردم مقاوم مناطق محروم هم ستودنی است و حل مشکلات آنها پس از انجام واجبات و ترک محرمات بزرگترین عبادت است.
وی ضمن خداقوت به دبیرو خادمیاران این عرصه، از تلاش آنها را برای سرعت بخشیدن به کارها با توجه به فصل سرد استان قدردانی کرد.
سیده فاطمه حسینی معاون اجتماعی خدمت رضوی با تاکید بر اینکه با همکاری خادمیاران رضوی و به لطف امام رضا(ع) تا حد امکان نسبت به گره‌گشایی از مشکلات محرومان و نیازمندان اقدام می‌کنیم، بیان کرد: حرکت جهادی با اقدام و عمل و استعانت از امام رضا(ع) با نتایج مثبتی همراه است و برای محرومان نیز بسیار شیرین خواهد بود و این خدمت‌رسانی‌ها با نام مبارک امام رضا(ع) باشد.
وفا همتی دبیر کانون‌های حرکت‌های جهادی استان نیز گفت: این جلسه به منظور هماهنگی وظایف خادمیاران این عرصه در شهرستان‌ها و هماهنگی درباره پروژه‌های در حال تکمیل مخدومین و هماهنگی‌های لازم با مدیریت کانون‌ها تشکیل شده است.
وی در خصوص عملکرد سال جاری کانون جهادی استان گفت: تاکنون650 اردو جهادی سلامت، ساخت 3 باب منزل به متراژ 250 متر مربع و 125 مترمربع تعمیرات ساختمانی محرومین در سطح استان انجام گرفته است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی