پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۲

برپایی جشن میلاد امام جواد(ع) به همت کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی

به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی و هیئت خدام الرضا (ع) جشن میلاد پربرکت ابن الرضا امام جواد(ع) در حسینیه امام رضا(ع) برپا شد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، حجت الاسلام هاشمی سخنران این مراسم ضمن تبریک این روز میلاد خجسته به بیان اعتقاد و یقین کامل به خدا پرداخت و بیان کرد: اگر بنده‌ای با اعتقاد و یقین کامل از خداوند خواسته‌های خود را بخواهد قطعا خدای متعال برکاتی به ما هدیه خواهد کرد و در مشکلات هراسی نخواهیم داشت.
وی افزود: خداوند در چنین روزی به امام رضا (ع) همچون امام جواد (ع) را بخشیده پس قطعا اگر سیره رضوی را در زندگی خود پیشه کنیم چنین برکاتی به ما نیز خواهد بخشید.
وی همچنین پیرامون مساله ازدواج به روایتی از امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: خداوند روزی مرد را در روزی زن قرار داده است پس جوانان با بیم از مشکلات معیشتی نباید ازدواج خود را به تاخیر بیندازند.
وی تصریح کرد: دعا در هر حالتی مستجاب است پس از خداوند بهترین‌ها را برای نسل خود، ملت شریف ایران و مسلمانان بخواهیم که خواهد بخشید.
در ادامه حاج مجتبی تاجیانی در مدح و ثنای امام جواد(ع) و حضرت علی اصغر(ع) به مولودی‌خوانی پرداخت و حاضرین را به فیض رساند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی