پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد:
۱۴۰۲-۱۱-۰۳

اعزام مبلغ تسهیل‌گر جوانی جمعیت به مراکز فعال اعتکاف

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با ایام اعتکاف 1402 ویژه‌برنامه اعزام مبلغ تسهیل‌گر جوانی جمعیت در مشهدمقدس اجرا می‌شود.

جعفر رئیسیان‌زاده در گفتگو با آستان‌نیوز با بیان این که حسب رهنمودها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب و تولیت معزز آستان قدس رضوی، حوزه جوانی جمعیت با دو دستور کار ترویج فرزندآوری و تسهیل فرزندآوری در معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تاسیس شده است، اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته تعداد ۵۰۰ اعزام در مساجد و بوستان‌های سطح شهر مشهد مقدس و آموزش حدود ۱۰ هزار از بانوان مشهدی انجام شد.
وی با اشاره به موفقیت‌های طرح در سال گذشته عنوان کرد: ماه مبارک رجب و ایام اعتکاف فرصت بسیار مناسبی در جهت فعالیت فرهنگی معنوی و بصیرت افزایی است و باید از این فرصت به نیکی بهره برد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از این فرصت‌های معنوی بی‌نظیر، گفت: بر همین اساس این مجموعه در تعامل با سپاه امام رضا(ع)، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اقدام به اعزام مُبلِّغ تسهیلگر جوانی جمعیت به مراکز فعال اعتکاف کرده است.
 وی بیان کرد: محورهای فعالیتی و ارشادی این مُبلِّغان شامل ضرورت و اهمیت مساله جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت، فرزند آوری سلامت تربیت و مساله سقط جنین  است.
رئیسیان‌زاده با اشاره به راه‌های اعلام درخواست مبلغ برای اعزام به این رویداد اضافه کرد: تشکل‌های متقاضی دارای اعتکاف برای درخواست مُبلِّغ می‌توانند به سامانه 
https://survey.porsline.ir/s/kjtagpR مراجعه کنند.
وی یادآور شد: این طرح با مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی استان در ماه مبارک رمضان آتی هم اجرا خواهد شد .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی