پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با میلاد با سعادت امام جواد(ع)؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۳

۸۰ بسته معیشتی و غذای گرم در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد

در شب میلاد دلداه امام مهربانی‌ها و به منظور گسترش مهر رضوی 80 بسته معیشتی و 200 پرس غذای گرم توسط خادمیاران کانون سلامت در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از سیستان وبلوچستان، غلام عبدی دبیر کانون سلامت رضوی استان گفت: به منظور گسترش فرهنگ رضوی بین جامعه و برپایی جشن میلاد نور دیده امام مهربانی‌ها، خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت استان با اهدای بسته‌های معیشتی و غذای گرم، احسان‌پذیران تحت حمایت خود را در این جشن بزرگ شریک کردند.
وی افزود: ۸۰ بسته معیشتی شامل مرغ، برنج، روغن و ماکارونی به ارزش ۱۶۰ میلیون ریال و ۲۰۰ پرس غذای گرم توزیع شد که از محل کمک‌های مالی خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی سلامت تامین شده بود. 
عبدی با اشاره به اهدای یک عدد واکر به یک ناتوان تحت حمایت کانون گفت: حمایت‌های خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت رضوی علاوه بر خدمات درمانی و پزشکی به صورت اختصاصی از طریق تهیه و تدارک موارد فوق برای تامین زنجیره‌های غذایی خانواده‌های تحت حمایت که بیشتر آنها خانواده‌های دارای بیمار هستند انجام می‌گیرد. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی