پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:
۱۴۰۲-۱۱-۰۴

پروژه‌های عمرانی حرم مطهر رضوی، فاخر، علمی و در راستای تسهیل زیارت است

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در حرم مطهر رضوی گفت: فاخر و علمی بودن جزو اصلی‌ترین ویژگی این پروژه‌هاست و هدف مشترک همه آنها، تسهیل زیارت است.

به گزارش آستان نیوز، مصطفی فیضی صبح امروز 4 بهمن ماه در مراسم آغاز عملیات احداث رواق امیرالمومنین(ع) که با حضور تولیت آستان قدس رضوی، شهردار مشهد مقدس و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: لازم است از همه خادمان، واقفان و ناذرانی که برای تحقق تسهیل زیارت و ایجاد رفاه و آرامش زائرن تلاش کردند، یاد کنیم.

فیضی افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر این حرکت و فعالیت‌ها با سرعت بیشتری در حال انجام است و ما خانواده بزرگ خدمت و در راس آن تولیت آستان قدس رضوی افتخار داریم، برای تسهیل در امر زیارت زائران تلاش کرده و برای تحقق این هدف لحظه‌ای از کار ننشینیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به برخی از پروژه‌های بزرگ توسعه و به سازی در دست اجرا در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه‌ای از حد فاصل باب الرضا(ع) تا باب الجواد(ع) در دست اجراست، همچنین در حد فاصل بست طبرسی و بست شیرازی نیز فضایی در اختیار زائر قرار گرفته است.

وی پروژه توسعه زیرسطحی بست شیخ بهایی را یکی از پروژه‌های مهم حرم ذکر کرد و گفت: این پروژه حدفاصل صحن‌های غدیر و قدس با زیربنای ۴۳ هزار متر مربع و با هدف افزایش فضای زیارتی سرپوشیده و اتصال به رواق‌های زیرسطحی حرم مطهر در حال حال اجراست.

فیضی یکی از افتخارات آستان قدس رضوی در انجام فعالیت‌های عمرانی را ارائه کاری فاخر، دقیق و علمی برشمرد و خاطرنشان کرد: پروژه‌ای که امروز آغاز شده است با اخذ نظرات کارشناسان برجسته و مجرب کشور، برگزاری جلسات متعدد و تبادل نظرات تخصصی به مرحله عملیاتی رسیده است. 

وی ادامه داد:از همه دست اندرکاران تشکر می‌کنم و امیدوارم این فعالیت در کنار سایر فعالیت‌های دیگر این بارگاه منور، محیطی آرام، امن و مناسب برای حضور زائرانی که چشم و دلشان اینجاست فراهم آورد و ما همچنان افتخار خادمی را به دوش بکشیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی