پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۴

نخستین جلسه دبیران کانون‌های تخصصی خدمت‌ رضوی استان سمنان برگزار شد

نخستین جلسه دبیران کانون‌های تخصصی معاونت فرهنگی خدمت‌ رضوی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان، نخستین جلسه دبیران کانون‌های تخصصی معاونت فرهنگی با حضور حسن سعدالدین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، معاون فرهنگی و مسئولین کانون‌های کتاب و کتابخوانی، قرآنی، تعلیم و تربیت، شعر و ادب، تبلیغی دینی و علمی برگزار شد.
در ابتدای جلسه سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان ضمن برشمردن فضایل و برکات عظیم ماه رجب، به ابلاغ نظام نامه جدید و ماموریت‌های کانون‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در هر کانون، اقدامات به صورت تخصصی و با حضور افراد متعهد و متخصص پیگیری و صورت خواهد گرفت.
سعدالدین افزود: خدمت در شبکه بزرگ خادمیاری آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) قطعا توفیقی الهی بوده و انجام خدمات به صورت کاملا دلی و آمیخته با شوق رضوی است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بیان کرد: مسئولیت‌پذیری، انجام متقن و دقیق امور محوله یکی از ارکان مهم در هر تشکل اجتماعی به شمار می‌رود که لازم است این موضوع در کانون‌های تخصصی نیز رعایت شود.
وی با تاکید بر اقدامات و برنامه‌های ابتکاری علاوه بر برنامه‌های ابلاغی گفت: تهیه گزارش‌های مکتوب و تصویری در راستای مستندسازی فعالیت‌ها، تهیه بانک اطلاعات مخدومین، تهیه بانک نیازهای کانون‌های تخصصی، بهره‌گیری از تجربیات سایر استان‌ها، همکاری و هم افزایی کانون‌های مختلف با یکدیگر، شناسایی و برقراری ارتباط با مجموعه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی و مردمی در حوزه تخصصی مربوطه، جذب افراد مستعد و توانمند، تشکیل هیات اندیشه ورز با حضور کارشناسان و خبرگان برای هم اندیشی و هماهنگی بین اعضای هر کانون از جمله موارد خواسته شده در سر فصل ابلاغ ماموریت هر کانون تخصصی است.
در ادامه این جلسه رجبی، معاون فرهنگی کانون خدمت رضوی استان سمنان ضمن تشریح مسئولیت و وظایف عنوان شده برای هر یک از کانون‌های تخصصی، به نزدیک شدن به دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: شایسته است در ایام الله دهه مبارک فجر، کانون‌های تخصصی در هر شهرستان نسبت به ارائه خدمات تخصصی خود در قالب اقدامات فرهنگی به نیت امام هشتم با هدف خدمت‌رسانی به مردم بپردازند.
در پایان نیز مسئولین هر کانون تخصصی به ارائه گزارش و طرح برخی پیشنهادات و راهکارها پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی