پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۴

دور جدید‍ نشست کانون‌های محله‌ای قم برگزار شد

نشست کانون‌های محله‌ای با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم و اعضای کانون استانی با موضوع «ساختار سازمانی» برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر تکیه‌ای در گردهمایی کانون‌های محله‌ای ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسات در محلات کم برخوردار گفت: ساختمان جدید کانون‌های محله‌ای در منطقه محروم شهر قائم ابتکاری جدید در خدمت‌رسانی و قابل دسترس برای مردم کم برخوردار این منطقه خواهد بود.
وی با اشاره به اعیاد رجبیه و نیمه شعبان اظهار کرد: حضور بیش از 3 هزار خادمیار از ۲۵ استان کشور در جشن میلاد امام زمان(عج) در سال ۱۴۰۱ نشان داد در طرح‌های خادمیاری ظرفیت بالقوه‌ای نهفته است که می‌تواند با شبکه سازی به فعلیت برسد و کارهای بزرگی را رقم بزند. 
وی در ادامه اظهار کرد: این ظرفیت بی نظیر که مورد استقبال استان‌های کشور قرار گرفته می‌تواند در پایان سال ۱۴۰۲ نیز برای حضور پر شور استان‌های کشور با مساعدت همه کانون‌ها  نمایی  از کل مجموعه خادمیاری رضوی را فراهم سازد.
محمدحامد متوسل، جانشین کانون‌های خدمت رضوی نیز در ادامه به تشریح ساختار جدید خادمیاری پرداخت و گفت: معاونت کانون‌های محله‌ای بر اساس این ساختار تشکیل شده است. 
 وی در ادامه از زحمات و فعالیت‌های ارزشمند مسئول پیشین کانون‌های عمومی حسن ماهرخ در طول تصدی دبیری خدمت رضوی شهرستان قم تشکر و قدردانی کرد و طی حکمی سید علیرضا حسینی طاهرزاده را به عنوان معاون کانون‌های محله‌ای معرفی کرد.  

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی