پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۵

تجلیل از خادمیاران رضوی استان مرکزی در جشن میلاد مولود کعبه

در چهارشنبه امام رضایی و همزمان با جشن میلاد مولود کعبه حضرت علی(ع) از خادمیاران رضوی فعال تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، همزمان با چهارشنبه امام رضایی و در شب میلاد امیرالمومنین امام علی(ع) جشن شادی در حسینیه امام رضا(ع) واقع در دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی برپا شد.
بعد از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و صلوات خاصه امام رضا(ع)، حجت الاسلام عدالت به سخنرانی در مباحث فضائل امام علی(ع)، چگونگی تولد مولا در کعبه و ولایتمداری ایشان پرداخت.
وی با اشاره به شان بی حد و حصر امام علی(ع) گفت: به دنیا آمدن در کعبه فیضی بزرگ بود که تنها شایسته مقام والای علی(ع) بود و تولد در کعبه و شهادت در مسجد خود گویای اعجاز و کرامت عظیم آن حضرت است که نه پیش از علی و نه پس از ایشان هیچ بنده‌ای سزاوار این نعمت الهی نیست.
در ادامه مداحان اهل بیت(ع) در وصف بی انتهای مولی الموحدین مدیحه‌سرایی کردند و شادی مضاعفی به این محفل بخشیدند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان نیز ضمن تبریک این عید بزرگ به خادمیاران و یاوران رضوی استان، توضیحاتی پیرامون دستاوردها و خدمات شبکه خادمیاری ارائه و ضمن برشماری برخی خصیصه‌های خادمیار، از زحمات و خدمات این عزیزان در کانون‌های سراسر استان تشکر و قدردانی کرد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی