پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۵

برگزاری نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر

نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با حضور فرماندار، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، معاونین، دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌ها و تعدادی از دبیران کانون‌های خدمت رضوی تخصصی و محله‌ای در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر؛ علی بحرانی، فرماندار دشتی در نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های تابعه استان بوشهر اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکریم که خادم امام رضا(ع) هستیم و این توفیق بزرگی است که به ما عنایت فرموده که در این مسیر گام برداریم.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی که نتواند اعتبارات اشتغال را جذب کنند به بنیاد کرامت اختصاص داده می شود تا با پرداخت این تسهیلات گره ای از مشکلات مردم باز می شود و زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می شود.
بحرانی اضافه کرد: از اقدامات ارزشمند خادمیاران رضوی شهرستان در زمینه‌های مختلف قدردانی می کنیم.
مهران خورده بین‌مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ضمن تقدیر از فرماندار دشتی، شهردار خورموج و دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان دشتی نسبت به تکمیل ساختار سازمانی توسط دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌ها تأکید کرد و افزود: محدودیتی برای جذب خادمیار جدید وجود ندارد اما باید نیروی پای کار باشد.
خورده بین‌مقدم در خصوص کانون‌های تخصصی و محله‌ای نیز تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای راه‌اندازی کانون‌های تخصصی و محله‌ای تحت هر عنوان و اداره‌ای وجود ندارد و دبیران شهرستانی می‌توانند در این قالب نیز با مدیریت استان مکاتبه کرده و سهمیه خادمیار جدید بگیرند. 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در خصوص نذورات نیز گفت: هر نذری که به نام شهرستان به حساب بنیاد کرامت رضوی واریز شود به نام خود شهرستان بازگشت می‌خورد مگر اینکه این نذری‌ها با عنوان نذر امام رضا(ع) پرداخت شود.
خورده بین‌مقدم گفت: با توجه به فعالیت‌های مختلف خادمیاری به‌ویژه در حوزه اشتغال و ارائه تسهیلات مربوطه اکنون بنیاد کرامت رضوی در استان شناخته شده است و برخی دستگاه‌ها در خصوص وام‌های اشتغال با ما هماهنگ می‌کنند و حتی برخی از استان‌ها نیز از ما مشاوره می‌گیرند.
وی با تاکید بر اجرای طرح‌های رضوی گفت: استان بوشهر با اجرای موفق «طرح من قرآن را دوست» دارم در کشور اول شد که جای تقدیر و تشکر از مجریان این طرح دارد.
خورده بین‌مقدم با بیان اینکه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با همکاری کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های دیر و کنگان تنها کانون‌استانی بود که برای بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان تعداد دو موکب برپا کرد و احمد میرزاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی ضمن بازدید از این دو موکب از ارائه خدمات بسیار قدردانی کرد.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی ضمن قدردانی از همکاری‌ها و فعالیت‌های رضوی فرماندار شهرستان دشتی خواستار راه‌اندازی چایخانه امام رضا(ع) در شهر خورموج و تخصیص اعتبارات اشتغال شد.
خورده بین‌مقدم ضمن قدردانی از میزبانی کانون خدمت رضوی دشتی گفت: کانون شهرستان دشتی با دبیری آقای باغداری یکی از کانون‌های شهرستانی موفق است و در ماه گذشته از فعالیت‌های رضوی بخش شنبه و طسوج بازدید شد که فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده بود.
وی در ادامه به اهمیت کانون بانوان و خانواده و طرح «دختران ماه» پرداخت و خطاب به دبیران شهرستانی افزود: کارهای رضوی با همکاری بانوان رضوی انجام و از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ایشان استفاده شود.
در ادامه این نشست که تا عصر چهارشنبه ادامه یافت ضمن هم اندیشی و هم افزایی کارگاه آموزشی کار با سامانه خادمیاری و رفع اشکال دبیران شهرستانی توسط معاون خادمیاری استان برگزار شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی