پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۵

هم‌اندیشی کانون سلامت خدمت رضوی استان چهارمحال وبختیاری با کانون‎های سلامت شهرستان‌ها

چهارمین جلسه هم‌اندیشی دبیر کانون سلامت خدمت رضوی استان چهارمحال وبختیاری با مسئولین کانون‌های سلامت شهرستان‌ها یکم بهمن ماه در سالن جلسات مدیریت کانون‌های خدمت رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال وبختیاری، دکتر رضا ایمانی دبیر کانون‌های سلامت استان با اشاره به اهداف کانون سلامت و ارائه خدمات بهینه به بیماران نیازمند در استان چهار محال و بختیاری عنوان کرد: کانون سلامت استان با برخورداری از خادمیاران خدمت رضوی و با بهره‌گیری از امکانات موجود خدمات اولیه مورد نیاز بیماران را شناسایی کرده و اقدام به ارائه خدمت می‌کند. 
وی در خصوص ارائه خدمات به بیماران نیازمند در روستاهای عشایری گفت: تاکنون چندین اروی جهادی سلامت برگزار شده که خدماتی از جمله دندان پزشکی در قالب طرح نذر شفاء، ویزیت بیمار، سرکشی به بیماران در خصوص خدمات پرستاری و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و ویزیت رایگان به زوجین نابار ارائه شده است.
ایمانی از خدمات ارائه شده خادمیاران این عرصه قدردانی و بر شناسایی خیرین و جستجوی مکان برای برپایی درمانگاه خیریه امام رضا(ع) در محله منظریه تاکید کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی