پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت روز پدر انجام گرفت؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۷

تکریم خادمیاران از ۲۰ پدر شهید والامقام سیستان و بلوچستانی

همزمان با گرامیداشت روز پدر خادمیاران رضوی به نیابت از فرزندان شهید، برای عرض تبریک با 20 پدر شهید والامقام دیدار و از این عزیزان تقدیر کردند.

به گزارش آستان نیوز از سیستان وبلوچستان، دادخدا خدایار دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان گفت: خادمیاران و یاوران رضوی کانون ایثار و شهادت در یک اقدام هماهنگ شده و زیبا همراه با بیرق سبز امام مهربانی با حضور در بیش از ۲۰ منزل شهید والامقام به نیابت از فرزندان شهیدشان برای عرض تبریک روز پدر، به دیدار پدران بزرگوار شهید رفتند.
وی اشاره کرد: شهیدان عزیز امنیت و یک شهیده بزرگوار حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که اکثر این عزیزان طی سال جاری و ماه‌های اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند و پدران بزرگوار شهید منتظر آنها برای عرض تبریک روز پدر بودند در اولویت این امر قرار گرفته که خود فرهنگ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پاسداشت مقام پدران بزرگوار شهیدان را در برداشته است. 
خدایار افزود: استان سیستان وبلوچستان دستخوش حوادث خاص است و متاسفانه شاهد شهادت جوانان عزیزی هستیم که در دفاع از امنیت مرزهای میهن اسلامی ایران عزیز با خون خود غسل شهادت می‌کنند.
وی ادامه داد: لذا بر خود واجب دانسته تا از وجود پدران و مادران شهدای گرانقدرکه خود از برکات الهی به شمار می‌روند دیدار کرده و در روز جشن ولادت باسعادت امام علی(ع) از این عزیزان تقدیر به عمل آوریم و همواره قدردان رشادت‌ها و ایثارگری این عزیزان باشیم.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان وبلوچستان گفت: تکریم به نیابت از فرزندان شهید توسط خادمیاران و یاوران ایثار و شهادت، کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌های زاهدان، زابل، زهک، ایرانشهر، چابهار، دلگان و نیمروز انجام گرفت که این امر در روز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر هم تکرار شده و از مقام مادران شهدای گرانقدر تقدیر انجام گرفته است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی