پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) انجام گرفت؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۷

زوج‌های جوان ریگان در سایه حضرت شمس الشموس راهی خانه بخت شدند

به مناسبت میلاد امام علی(ع) و به همت کانون خدمت رضوی ریگان ۱۱ زوج ریگانی راهی خانه بخت شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، علی فرامرزی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان با تاسی از ولی نعمتمان حضرت رضا(ع)، گره‌گشایی از نیازمندان را در دستور کار خود قرار داده‌ و از هر فرصتی برای محرومیت‌‌زدایی استفاده می‌کنند.
فرامرزی تصریح کرد: به همت خادمیاران رضوی، همزمان با اعیاد پر خیر و برکت رجبیه و به مناسبت ولادت با سعادت مولای عاشقان امیرمؤمنان امام علی(ع) ۱۱ زوج جوان پیوند آسمانی خود را جشن گرفتند و راهی خانه بخت شدند.
وی با اشاره به اینکه ترویج زندگی آسان در دستور کار کانون‌های خدمت رضوی قرار دارد افزود: به همت خیرین و مشارکت کانون خادمیاران رضوی، چندین قلم وسایل ضروری شروع زندگی برای هر کدام از این زوج‌ها تهیه و تحویل زوج‌های جوان شد.
دبیر کانوهای خدمت رضوی ریگان عنوان کرد: کانون خادمیاران رضوی مستقر در شهرستان محروم ریگان که ضریب محرومیت آن در کشور 9(بالاترین حد محرومیت) اعلام شده است به خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف از جمله ایجاد اشتغال و کمک به نیازمندان فعالیت دارد و خیرین برای رفع مشکلات محرومین با کانون خدمت رضوی ریگان همکاری دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی