پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۷

خادمیاران رضوی اراک به مناسبت روز پدر با پدر شهیدان فرهادی دیدار کردند

خادمیاران رضوی اراک در سالروز ولادت حضرت علی(ع) و در آستانه سالگرد شهادت شهیدان فرهادی برای عرض تبریک با پدر شهیدان والامقام دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، مسئول کانون خدمت رضوی و گروه ایثار و شهادت مسجد کوثر اراک با خانواده شهیدان والامقام محسن و حسین فرهادی در بیت ایشان دیدار و به نیابت از فرزاندان شهیدشان این روز خجسته را خدمت پدر بزرگوار این دو شهید تبریک گفته و با اهدای هدایای متبرکی از ایشان تجلیل کردند.
بهرامی مسئول کانون خدمت رضوی مسجد کوثر گفت: با توجه به بیماری چندین ساله پدر این شهیدان گرانقدر برخود واجب دانسته تا به نمایندگی از کلیه خادمیاران رضوی برای عیادت در منزل شهیدان فرهادی حضور بهم رسانده و به نیابت از فرزندان شهیدش روز پدر را تبریک عرض کنیم.
وی افزود: پدران شهدا جزو برکات الهی در ایران اسلامی هستند و با دیدار از خانواده معظم شهدا می‌توان ارادات قلبی خود را نسبت به ایشان اعلام و باعث دلگرمی خانواده شهدا باشیم و بدانند که همواره قدردان رشادت‌ها و ایثارگری این عزیزان هستیم.
شهید محسن فرهادی در تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه ۱۳۴۰ در اراک دیده به جهان گشود. بعد از انقلاب به عضویت سپاه درآمد و راهی جبهه غرب شد، او بعد از 18 روز حضور در منطقه نوسود در بیست و سوم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۹ در قله ابوذر نوسود به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید حسین فرهادی نیز ۱۵ مرداد سال ۱۳۴۲ در اراک متولد شد. با پایان تحصیلات متوسطه به عضویت بسیج در آمد و سپس به خیل عظیم سبزپوشان سپاه پیوست. او به عنوان فرمانده دسته در گردان شهید بختیاری از تیپ ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) با حضور در عملیات رمضان در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید به شهادت رسید. پیکر این شهید عزیز بیش از ۱۴ سال مفقود بود و سرانجام پس از تفحص در ۱۵ بهمن سال ۱۳۷۵، در گلزار شهدای زادگاهش در کنار بردار شهیدش آرام گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی