پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ولادت حضرت علی(ع)؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۷

آئین تجلیل از پدران شهدا به همت کانون خدمت رضوی زنجان برپا شد

همزمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع) آئین تجلیل از پدران شهدا و رونمایی از کتاب فرزند شهید در حسینیه اعظم زنجان برپا شد.

به گزارش آستان نیوز از زنجان، آئین تجلیل از پدران شهدا جمعه 6 بهمن ماه با میزبانی حسینیه اعظم زنجان و با مشارکت کانون مرکزی خدمت رضوی استان زنجان و بنیاد شهید استان و حفظ آثار شهدای استان برگزار شد.
در این مراسم در بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و صلوات خاصه امام رضا(ع) و پس از ورود پرچم متبرک حرم مطهر امام رئوف به مجلس، محمدی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان ضمن خیرمقدم و تبریک میلاد باسعادت امام علی(ع) و روز پدر، پدر را نمادی از محبت، حمایت و راهنمایی معرفی و حضرت امیرالمومنین را به عنوان یک پدر مهربان، نه تنها برای خانواده بلکه برای تمام بشریت الگویی برجسته عنوان کرد.
در ادامه شاعران نامی و انقلابی استان در وصف مولی الموحدین و شهدای انقلاب اسلامی با خواندن اشعار حماسی به محفل شوری مضاعف بخشیدند.
سپس سرهنگ موسوی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز در خصوص منزلت شهدا و حفظ آثار شهدا به سخنرانی پرداخت.
در خاتمه تجلیل از پدران بزرگوار شهدا به همراه رونمایی از کتاب «حسن یوسف برای تو» اثر فرزند شهید، خانم شمسی ابوالفضلی زنجانی و با اهدا جوایز انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی