پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون‌های خدمت رضوی انجام شد:
۱۴۰۲-۱۱-۰۷

اعتکاف ۲ هزار نوجوان رضوی در مساجد کرمان

دبیر کانون تعلیم و تربیت استان کرمان از حضور بیش از ۲ هزار نوجوان و جوان امام رضایی معتکف در مساجد کرمان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، هم زمان با ایام البیض ماه رجب و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان پویش اعتکاف دانش‌آموزان با شعار محوری «نوجوانان رضوی، شاگردان مکتب سلیمانی» در بیش از ۲۰ مسجد شهر کرمان با حضور دختران و پسران برگزار شد.
سعید ایرانمنش در حاشیه این مراسم گفت: این طرح ویژه نوجوانان برای نخستین بار در کرمان برگزار می‌شود و خوشبختانه از استقبال گسترده دانش آموزان و خانواده ها برخوردار شد.
وی اضافه کرد: در این طرح خادمیاران رضوی با پرچم متبرک حرم مطهر حضرت رضا(ع) در مساجد و بین دانش‌آموزان حضور پیدا می‌کنند و با صلولت خاصه و زیارت امین الله حال و هوای امام رضایی را به جمع دانش‌آموزی منتقل کرده و هدایایی متبرک رضوی نیز به معتکفین اهدا می‌کنند.
ایرانمنش با بیان اینکه این طرح در کل استان کرمان برگزار می‌شود اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی با اداره‌های آموزش و پرورش در کلیه شهرستان‌های استان یک مسجد ویژه معتکفین نوجوان و دانش‌آموز اختصاص یافته که خادمیاران در شهرستان‌ها نیز با حضور در مساجد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی اجرا خواهند کرد.
دبیر کانون تعلیم و تربیت استان کرمان گفت: در پایان اعتکاف از بین این دانش آموزان علاقه مند خدمت به بارگاه منور حضرت رضا علیه السلام نام نویسی میشود تا ان شاالله در برنامه های فرهنگی کانون ها خدمت رضوی استان از این دانش آموزان به عنوان نوجوانان رضوی استفاده شود.
تلاوت قرآن جمعی و فردی، حلقه‌های معرفت و پرسش و پاسخ، سخنرانی، بیان احکام و معارف، تصحیح قرائت نماز، ادعیه و مناجات خوانی از جمله برنامه‌های اعتکاف در مساجد استان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی