پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۷

پشتیبانی و بسته‌بندی افطار معتکفین توسط خادمیاران در حسینیه امام رضا(ع) اراک

خادمیاران و یاوران رضوی با تهیه و بسته‌بندی هزار و ۸۶۰ بسته افطاری از معتکفین در مسجد و مصلی بیت المقدس اراک پذیرایی کردند.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، همزمان با ایام البیض ماه مبارک رجب و به لطف خداوند، خادمیاران و یاوران رضوی فعال دبیرخانه افتخار پشتیبانی و پذیرایی از خیل معتکفین را یافته‌ و در حسینیه امام رضا(ع) واقع در دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی در مجاورت مصلی، اقدام به تهیه و بسته‌بندی سه وعده افطاری ساده شامل نان، خرما، پنیر، شکر، قند، بامیه، شله زرد، آش برای ۱ هزار و ۸۶۰ معتکف بانو در مسجد و مصلی بیت المقدس اراک کردند.
پخت ۴ وعده غذایی نیز به تعداد ۲۵۰۰ پرس توسط خادمیاران رضوی و خادمین موکب حضرت ابوالفضل(ع) انجام گرفت و هیئت متوسلین قمر بنی هاشم(ع) نیز مسئولیت توزیع را برعهده داشتند.
شایان ذکر است بخش عمده هزینه تهیه اقلام را خود معتکفین تامین نموده و عملیات اجرایی را خادمیاران رضوی و مجموعه‌های فوق با متولیان اجرای اعتکاف هم افزایی و همراهی کردند.
 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی