پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۰۸

اعتکاف با رنگ و بوی رضوی در شهرکرد

اعتکاف 150 نفر از دختران رضوی، یاوران مهدوی به همراه مادران از پنجم بهمن به مدت 3 روز در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهارمحال و بختیاری، فرزانه گنجی دبیر کانون تخصصی بانوان و خانواده خدمت رضوی استان در این رابطه گفت: یکی از وظايف مهم کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و اجرای طرح‌هایی همچون «مثل خورشید»، «دختران ماه»، «دختی‌ژن» و دیگر طرح‌ها است.
وی افزود: اعتکاف به عنوان فرصتی ناب برای ارتباط با خداوند، زمینه‌ای است تا دختران استان، آن را نقطه‌ای برای شروع زندگی جدید ببینند، با این نگاه اعتکاف امسال که توسط خادمیاران این کانون انجام برپا شد توانستیم تعدادی از دختران دوستدار حجاب را به این مجلس معنوی به همراه مادرانشان دعوت کنیم.
وی توضیح داد: این اعتکاف با ورود دختران رضوی یاوران مهدوی به همراه پرچم متبرک علی ابن موسی الرضا(ع) آغاز و طی این سه روز برنامه‌های متنوعی از جمله محفل انس با قرآن که توسط خود دختران اجرا شد، کارگاه‌های مشاوره و فرزندآوری، نشست‌های فردی و اجتماعی برگزار و در پایان به دختران دوستدار حجاب، چادر و به دیگر شرکت کنندگان هدایای متبرک که توسط خیرین تهیه شده بود اهدا شد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی