پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ملایر خبر داد:
۱۴۰۲-۱۱-۰۸

اهدای سیسمونی بین نیازمندان توسط خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ملایر

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ملایر صحرا نورد از تهیه سیسمونی توسط خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ملایر و توزیع بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از همدان؛ منوچهر صحرا نورد دبیر کانون‌های خدمت رضوی ملایر در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: همزمان با ولادت حضرت علی(ع) خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ملایر طی یک اقدام خیرخواهانه اقدام به تهیه و بسته‌بندی سیسمونی و لباس و توزیع آن بین کودکان و نوزادان نیازمند در محله مسکن مهر فرهنگیان کردند.
وی تصریح کرد: این عمل خیرخواهانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری انجام گرفت و خیرین اقدام به تهیه، بسته‌بندی و توزیع سیسمونی و لباس نوزاد بین خانواده‌های نیازمند کردند.
صحرانورد با بیان اینکه امیدواریم با خواست خداوند و مساعدت خیرین بتوانیم باری کوچک از غم‌های نیازمندان برداریم و در حد توان دستگیر سرپرستان خانوار باشیم افزود: برای تهیه این سیسمونی‌ها بیش از ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی هزینه صرف شده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس تدارک وسایل مورد نیاز برای نورسیده‌های عزیزمان با تلاش خیرین با شور و عشق خاصی انجام گرفت، تا مادر، با گرمای پر از محبت با آغوشی بازتر پذیرای نوزاد دلبندش باشد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با دو خانواده خاص و خیرخواه مشهدی 
تولیت آستان قدس رضوی در منزل دو خانواده خیرخواه مشهدی که علی‎رغم برخورداری از دو فرزند، سه کودک با شرایط خاص را به…

تلویزیون اینترنتی