پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ملایر خبر داد:
۱۴۰۲-۱۱-۰۸

اهدای سیسمونی بین نیازمندان توسط خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ملایر

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ملایر صحرا نورد از تهیه سیسمونی توسط خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ملایر و توزیع بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از همدان؛ منوچهر صحرا نورد دبیر کانون‌های خدمت رضوی ملایر در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: همزمان با ولادت حضرت علی(ع) خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان ملایر طی یک اقدام خیرخواهانه اقدام به تهیه و بسته‌بندی سیسمونی و لباس و توزیع آن بین کودکان و نوزادان نیازمند در محله مسکن مهر فرهنگیان کردند.
وی تصریح کرد: این عمل خیرخواهانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری انجام گرفت و خیرین اقدام به تهیه، بسته‌بندی و توزیع سیسمونی و لباس نوزاد بین خانواده‌های نیازمند کردند.
صحرانورد با بیان اینکه امیدواریم با خواست خداوند و مساعدت خیرین بتوانیم باری کوچک از غم‌های نیازمندان برداریم و در حد توان دستگیر سرپرستان خانوار باشیم افزود: برای تهیه این سیسمونی‌ها بیش از ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی هزینه صرف شده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس تدارک وسایل مورد نیاز برای نورسیده‌های عزیزمان با تلاش خیرین با شور و عشق خاصی انجام گرفت، تا مادر، با گرمای پر از محبت با آغوشی بازتر پذیرای نوزاد دلبندش باشد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی